Arakelyan, S. (2005) Formulaic Speech in Second Language Acquisition: The Importance of language Chunks in L2 Learning. Լեզու և լեզվաբանություն = Язык и языкознание = Language and linguistics, № 1. pp. 58-68. ISSN 1829-0183
Abstract
Այս աշխատանքի նպատակն է ցույց տալ, թե արդյոք խսոսքային բանաձևերը նպաստում են ստեղծագործական մտքի զարգացմանը և խթանում հաղորդակցումը: Ուսումնասիրությունը կատարվել է Երևանի Եվրասիա միջազգային համալսարանի օտար լեզուների ֆակուլտետում: Цель даной работы-показать, способствуют ли речевые формулы развитию творческой мысли и подстегивают ли они коммуникацию. Данное исследование было проведено на факультете иностранных языков Ереванского международного университета Евразия.
Actions (login required)